Що таке «Електронна черга»?

Система «Електронна черга» -— це сучасний програмно-апаратний комплекс для управління потоками відвідувачів, контролю черг, організації обслуговування та розподілу відвідувачів (клієнтів, споживачів послуг) у комерційних та державних установах.
Ця система з одного боку вирішує завдання управління чергами та розподілу навантажень на персонал для самих установ і організацій, які її впроваджують, а з іншого боку покращує сервіс для їх відвідувачів. Здійснюючи контроль черг, ви підвищуєте престиж своєї компанії і помітно полегшуєте роботу співробітників.

Як працює «Електронна черга»?

У залі обслуговування відвідувач вибирає потрібну йому послугу або відділ на моніторі сенсорного терміналу (інформаційного кіоску) і реєструється в електронній черзі. Отримавши талон з номером реєстрації та довідковою інформацією (місце і час надання послуги, приблизний час очікування і т.п.), відвідувач чекає свого виклику за номером реєстрації, який з'явиться на спеціальному табло електронної черги. При цьому він приблизно може оцінити час до свого виклику і комфортно провести цей час очікування, наприклад, заповнюючи бланки, переглядаючи каталоги або займаючись іншими справами. Побачивши свій номер, він підходить до віконця або столу оператора, номер якого відобразився на екрані Головного монітора.
Таким чином, система управління потоками відвідувачів «Електронна черга» організовує і розподіляє відвідувачів, виключаючи стовпотворіння і невизначеність в залі обслуговування.

Навіщо потрібна електронна черга?

Ця система підвищує якість обслуговування клієнтів в організаціях і дає власникові бізнесу або керівнику організації достовірну інформацію про роботу окремих співробітників і офісу в цілому. Таким чином, електронна черга мотивує співробітників і приносить додатковий прибуток за рахунок того, що:

  • Відбувається рівномірний розподіл потоку відвідувачів - система електронної черги реалізує алгоритм контролю та динамічного розподілу потоку відвідувачів за часом робочого дня і вільним операторам;
  • Прискорюється обслуговування відвідувачів - за рахунок тимчасової регламентації та чіткої організації процесу швидкість обслуговування помітно збільшується;
  • Надаються аргументи для роботи зі скаргами громадян - історія обслуговування, яка фіксується в базі даних є серйозним аргументом при розборі спірних ситуацій;
  • Важливий соціальний ефект - завдяки електронній черзі відвідувач позбувається необхідності відстоювати своє місце в черзі. Це ліквідує нервозність, скандали й конфлікти в залі обслуговування, міняючи атмосферу очікування;
  • Реалізація електронних державних послуг - впровадження системи електронної черги є втіленням технологічної модернізації державних установ, очевидним для керівників і простих людей.

Переваги системи «Електронна черга»

Для Ваших клієнтів (відвідувачів):

  • Відвідувачі практично не помиляються у виборі черги, легко орієнтуються, а можливість очікування "не в тій черзі" зведена до мінімуму;
  • Організований сервіс робить очікування спокійним і корисним;
  • Можлива реалізація алгоритмів багатоскладних послуг (з необхідністю відвідування декількох «вікон» і вчинення кількох послідовних дій);
  • Можливі додаткові сервіси: клієнти можуть подивитися докладну статистику черг на Вашому сайті, замовити талон на відвідування on-line або замовити sms-повідомлення.

Для Ваших працівників:

  • Відвідувачі не відволікають персонал питаннями і співробітники працюють більш продуктивно;
  • Співробітники мають інформацію про кількість відвідувачів, які очікують у черзі, і можуть планувати свій час;
  • Загальне поліпшення якості роботи в офісі.

Для Вашої компанії:

  • Покращує імідж організації в очах відвідувачів;
  • Дозволяє розміщувати свій інформаційний контент (біжучий рядок, відеоматеріали, оголошення, рекламу) на талонах і моніторах. Це покращує якість обслуговування, тому клієнти можуть заздалегідь підготуватися до отримання необхідної послуги;
  • Дає можливість клієнтам вибрати або замовити більше товарів або послуг за час очікування;
  • Дає важливу статистику про роботу персоналу, необхідну для планування роботи офісу і мотивації співробітників;
  • Систему електронної черги можна масштабувати і постійно оновлювати без значних фінансових витрат.

Електронна черга – це просто!

Програмне забезпечення системи електронної черги дозволяє використовувати типове обладнання (персональні комп'ютери, телевізійні панелі, інформаційні кіоски), досвід роботи з якими мають всі замовники.
Система електронної черги проста в експлуатації - її робота не вимагає здійснення складних процедур і змісту виділеного фахівця.
Монтаж і запуск системи здійснюється протягом від 1-го до 4-х робочих днів залежно від вимог замовника і ступеня складності монтажу і налаштувань.

Компанія "ВалТек" має досвід установки більше 150 систем «Електронна черга» різної складності у всіх регіонах України. Купити систему Електронна черга в нашій компанії просто: достатньо звернутись до нас.

У мінімальний комплект системи Електронна черга входить:

  • інформаційний кіоск;
  • велике табло;
  • програмне забезпечення;
  • монтаж і первісна настройка ПЗ;
  • гарантія на обладнання и підтримка ПЗ протягом 12 місяців.