Технології у світі мультфільмів

IT-блог

Ви можете запитати, «що ж такого можуть зробити IT-технології ще, крім того, що вже придумано й досліджено?». Ви навіть можете сказати, що не помічаєте їх внесок та користь. Але тоді - це стане просто балаканиною, поки своїми очими не побачиш й не відчуєш.

На хвилинку уявіть, що ви художник або аніматор студії Rovio Entertainment, вам поставлено завдання - створити мультфільм за мотивами популярної серії відеоігор Angry Birds. І все б нічого, але без потрібних грамотних технологій - зробити це буде вкрай важко.

А тепер запропоную вашій увазі замітку про те, як все-таки технології послужили створенню мультфільму «Angry Birds в кіно». У травні цього року відбулася прем'єра мультфільму. Фільм знятий безпосередньо за мотивами популярної серії відеоігор від студії Rovio Entertainment.

На порталі NVIDIA, у прес-релізі ми дізналися як фахівці працювали над створенням проекту, і як вони справлялися з важкими завданнями. Більше 300 художників та інших професіоналів з Sony Pictures Imageworks були задіяні у роботу над фільмом. Створення 130 видів птахів, опрацювання руху кожного пір'я, «анімування» рухомого листя на деревах, руху води та вибухи - все це кропітка робота величезного складу професіоналів-аніматорів. А скільки необхідно прорахувати та "відрендити" геометрії?! Цьому всьому ретельно й послужили технології виробництва NVIDIA і Dell, адже завдяки саме цим компаніям вдалося технічно виконати настільки складну роботу.

Було використано аж 1000 робочих станцій Dell Precision, цілих 40 тис. ядер для рендеринга, безумовно, професійні графічні карти NVIDIA Quadro M6000 24 ГБ, M4000 і K2200, які були спеціально розроблені для виконання творчих завдань. З джерела стало відомо, що за допомогою PCoIP (обчислювальних технологій та інфраструктури) тим командам, які працювали дистанційно, а саме у Південній Каліфорнії та у Ванкувері, було надано доступ до загальних даних для роботи у реальному часі. Фахівці Sony Imagworks упевнені, що саме завдяки станціям Dell Precision, команда змогла провести більше ітерацій, в іншому випадку, на звичайному комп'ютері - це все б перетворилося у 18-річний рендеринг повнометражної анімаційної картини.

Старший менеджер товарів NVIDIA, Остін Робісон зазначив: «Коли технології не перешкоджають творчому процесу, відбувається щось чарівне. Незважаючи на великі та складні набори даних, художники, що працюють над мультфільмом, вийшли на новий рівень творчої свободи завдяки професійним графічним картам NVIDIA Quadro ».

У кінцевому підсумку спостерігаємо якісний продукт, а все завдяки чому? - Високопродуктивним технологіям, з якими працювали фахівці з Sony Imagworks, концентрації їх на творчості й реалізації найбільш вражаючих ідей. Тому, немає нічого дивного у тому, що компанії NVIDIA і Dell пишаються тим, що змогли привнести у створення мультфільму корисні і необхідні технології, що в результаті допомогло художникам розсунути межі можливого у творчості та подарувати глядачам ефектну картину.

Ось так, друзі! Тому, перш ніж голосно висловлюватися у бік технологій, дізнайтеся реальну їх цінність та користь, яку привносять вони у різні проекти, якими, до речі, ми з вами часто користуємося. Дізнавайтеся більше. )

Анастасія Лактіонова