Якщо Ваш пристрій, по якому ми несемо гарантійні зобов'язання, вийшов з ладу або працює в позаштатному режимі, то для початку зв'яжіться з нашим сервісним центром у Києві за телефонами (044) 4008810; 4008811 - можливо, наші фахівці зможуть допомогти Вам у телефонному режимі.
Якщо все-таки ремонт необхідний, то:
- Вам необхідно заповнити квитанцію на обслуговування. Бланк квитанції Ви можете знайти за цим посиланням . Заповнену квитанцію потрібно відправити E-mail за адресою service@valtek.com.ua, вказавши в темі листа "гарантія" (якщо Вам зручно безпосередньо доставити несправний пристрій в наш сервісний центр, то це можна зробити на місці).
- Доставити в наш сервісний центр Ваш несправний пристрій разом із заповненою квитанцією безпосередньо або перевізником.
Компанія ВалТек здійснює відправку/отримання техніки по всій території України, користуючись послугами партнера - кур'єрської служби «Нова Пошта». Адреси філій компанії «Нова Пошта», умови доставки, а також вартість перевезення, ви зможете дізнатися на сайті компанії http://novaposhta.com.ua.
Для відправників при заповненні бланка перевізника на відправку техніки в компанію ВалТек, прохання вносити такі дані одержувача:
Одержувач: ВалТек
Доставка: м.Київ, склад № (номер складу уточніть перед відправкою в нашому сервісному центрі)
Контактний телефон: (044) 4008810
Контактна особа: представник компанії ВалТек.
Якщо у Вашому місті є сервісний центр, обслуговуючий наші комп'ютери, рекомендуємо звертатися туди.
Список сервісних центрів у містах України, які обслуговують комп'ютери торгових марок «ВалТек», «VTcomputers», «hacker».
Так само бажано надати диски з драйверами комплектуючих. Максимально точно описувати несправність і перевірте в квитанції правильність викладу, так як наш інженер буде виконувати діагностику, керуючись саме цією інформацією.
Якщо Ви відправили товар на нашу адресу - ОБОВ'ЯЗКОВО повідомте нам номер декларації через форму онлайн підтримки або телефоном.
Після закінчення ремонту ви отримаєте повідомлення про це.
Ви можете забрати відремонтований пристрій самостійно з нашого сервісного центру або підтвердити, що ви готові забрати його у вказаного Вами перевізника. Після чого ми відправимо його на Вашу адресу.