Правила гарантійного обслуговування

Ви є тут

Ми хочемо зробити гарантійне обслуговування максимально зручним, коректним і комфортним для Вас, тому просимо Вас звернути увагу на ряд правил та умов виконання гарантійних робіт:

  • Ми просимо передавати нам Ваш пристрій, який потребує ремонту, в оригінальній упаковці або належним чином упакованим. Ми не можемо гарантувати збереження зовнішнього вигляду Вашого пристрою, якщо вiн був переданий нам для Гарантійного обслуговування в упаковці не придатнiй для перенесення, транспортування, зберігання або взагалі без неї.
  • Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», для здійснення гарантійного ремонту необхідно мати з собою та пред'явити при реєстрації у нас «... технічний паспорт або інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу».
  • Ми також звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання правил експлуатації виробу/товару, які описані в інструкції з експлуатації або в документі, що її замінює. Порушення умов експлуатації може призвести до відмови в гарантійному ремонті, і змінити статус ремонту на негарантійний, тобто з оплатою вартості замінених запасних частин і роботи кваліфікованого інженера.
  • Якщо Вами були самостійно встановлені додаткові компоненти, не передбачені до самостійної установці виробником, та в тих випадках, коли встановлені компоненти не рекомендовані виробником (наприклад, жорсткі диски, модулі пам'яті тощо), Вам може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні.
  • Ми не несемо відповідальність як за працездатність програмного забезпечення, яким пристрій було укомплектовано (встановлене ПЗ), так і того ПЗ, яке було встановлено Вами самостійно, звичайно крім випадків, якщо це було передбачено нашими додатковими зобов'язаннями.
  • Просимо Вас заздалегідь, бажано до візиту до нас, подбати про збереження персональних даних.
  • Датою завершення робіт ми вважаємо дату, коли співробітники нашого центру, повідомлять Вам про завершення ремонту, будь-яким зручним для Вас (і заздалегідь обумовленим) способом.
  • Якщо Ви втратили квитанцію, ми просимо Вас, щоб уникнути непорозумінь, якомога швидше проінформувати нас про це.

Про нас

    Компанія «Валтек» - одна з провідних системних інтеграторів на ринку інформаційних технологій України. Комплекс пропонованих нами послуг складає повний цикл, починаючи від консалтингу та проектування об'єктів IТ інфраструктури, і закінчуючи впровадженням «під ключ» проектів у сфері ІТ.

    Контакти

    • 01001 Київ, Україна
      ул. вул. Прорізна 8
    • Пн-Пт: 09:00-18:00
      Сб, Нд - вихідний
    • Телефон: +380 44 455 72 06
    • Підтримка: +380 44 400 88 10
    • Email: valtek@valtek.com.ua
    Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
    Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.