Служба підтримки

Ви є тут

Служба підтримки

 

Наша Онлайн підтримка завжди до Ваших послуг.

Якщо у Вас виникли питання при експлуатації обладнання торгових марок «ВалТек»™, «VTcomputers»™, «HackeR»™ - або іншого обладнання з нашою гарантією - наші фахівці нададуть консультацію за цими телефонами:

При необхідності гарантійного ремонту або платного сервісного обслуговування та ремонту ви можете заповнити попередню заявку на ремонт чи обслуговування.

Ознайомтеся, будь ласка, с правилами Гарантійного обслуговування та порядком звернення до нашого сервісного центру.

Завантаження, файли, керівництва та поновлення

 

Можлива причина. Збилося джерело сигналу на телевізорі. Необхідно кнопкою SOURCE на пульті дистанційного керування телевізора або на панелі телевізора вибрати джерело сигналу HDMI1 (якщо не допомогло можна спробувати джерело сигналу HDMI2)
Можлива причина. Ймовірно, був збій електроживлення або неправильний порядок включення. Необхідно перезавантажити Відеомодуль (натиснути палаючу червону клавішу, дочекатися повного відключення сигналу на телевізорі, потім знову включити Відеомодуль цією ж клавішею
Можлива причина. Закінчився папір в принтері, або папір застряг. Необхідно поміняти папір у принтері, перевірити чи не залишилося в ньому обрізків (обривків). Перезавантажити систему
Можлива причина. Закінчився папір в принтері, або папір застряг. Необхідно поміняти папір у принтері, перевірити чи не залишилося в ньому обрізків (обривків). Перезавантажити систему
Можлива причина. Закінчився папір в принтері, або папір застряг. Необхідно поміняти папір у принтері, перевірити чи не залишилося в ньому обрізків (обривків). Перезавантажити систему
Можлива причина. Завис Відеомодуль (чорна коробочка під телевізором). Необхідно перезавантажити Відеомодуль. Якщо перезавантаження не йде. Вимкнути його «жорстко» (натиснути клавішу включення і утримувати її протягом 5 секунд), потім включити
Можлива причина. Відключений відеореєстратор. Необхідно перевірити чи включений відеореєстратор.
Можлива причина. Вимкнено живлення IP-камери. Необхідно перевірити чи включений в електричну мережу інжектор PoE, який дає живлення камері
 
 

Завантаження драйверів

 
 

Заявка на ремонт

 
 

Перевірка серійного номера

Перевірка серійного номера


Перевірка серійного номера

 
 

Гаряча лінія

Гаряча лінія

Телефон:
+380 44 400 88 10

 
 

Зв'язок з сервісним центром

Про нас

    Компанія «Валтек» - одна з провідних системних інтеграторів на ринку інформаційних технологій України. Комплекс пропонованих нами послуг складає повний цикл, починаючи від консалтингу та проектування об'єктів IТ інфраструктури, і закінчуючи впровадженням «під ключ» проектів у сфері ІТ.

    Контакти

    • 01001 Київ, Україна
      ул. вул. Прорізна 8
    • Пн-Пт: 09:00-18:00
      Сб, Нд - вихідний
    • Телефон: +380 44 455 72 06
    • Підтримка: +380 44 400 88 10
    • Email: valtek@valtek.com.ua
    Ви сповіщаєте про хибодрук в наступному тексті:
    Щоб надіслати повідомлення натисніть кнопку "Сповістити про хибодрук". Також можна додати коментар.